Poznań dnia 1 sierpnia 2018 r.
Zapytanie ofertowe nr 1/08/2018/UE
Nazwa Programu Operacyjnego:
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Numer i nazwa Poddziałania:
8.1.1. Edukacja przedszkolna
Tytuł projektu:
Nowe Miejsca przedszkolne dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie oraz dzieci z autyzmem w filii OREW EMEDEA w Luboniu
Numer projektu:
RPWP .08.01.01-30-0152/17-00
Postepowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zapytanie wraz ze wszystkimi załącznikami do pobrania zostało zamieszczone na stronie Ośrodka RehabilitacyjnoEdukacyjno Wychowawczego EMEDEA www.orew.emedea.pl w zakładce Realizowane Projekty UE
I.DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Ośrodek RehabilitacyjnoEdukacyjno Wychowawczy EMEDEA Sp. z o.o. (OREW EMEDEA) NIP 779-240-18-75
Tel. 61 222 00 04 e-mail: orewemedea@emedea.pl Strona www: www.orew.emedea.pl
Odbiorca : Niepubliczne Przedszkole Specjalistyczne EMEDEA Intuicja Filia w Luboniu, ul. Jana III Sobieskiego 97A, Luboń
- DANE OSOBY DO KONTAKTU:
W zakresie technicznym i organizacyjno-formalnym: Przemysław Kuropatwa tel. 61 222 00 04 e-mail: administracja@emedea.pl
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest:
- Dostawa i montaż Pionizatora elektrycznego przeznaczonego dla dzieci w wieku 3-4 lat składający się z ramy, siedziska, 4 kół, zagłówka, tapicerki, pasów stabilizujących miednicę, kamizelki, pelot piersiowych, pelot biodrowych, pasów odwodzących uda, platform stóp, pasków do stóp oraz elektrycznej regulacji kąta w zakresach od 00 do 900 z pilotem i ładowarką
- Dostawa i montaż Dynamicznego chodzika rehabilitacyjnego (Kid Walk) umożliwiającego dziecku w wieku 3-4 lat chodzenie bez pomocy innych oraz wsparcie i wypracowanie naturalnego wzorca chodu, stabilizując jednocześnie miednicę jak i tułów.
- Dostawa i montaż fotelika-siedziska rehabilitacyjnego do wstępnej pionizacji- przeznaczonego dla dzieci ze znacznymi deficytami w obrębie narządu ruchu, które mają znaczne trudności z przyjęciem pozycji siedzącej w wieku od 2 do 5 lat. Posiadający oparcie z regulacją wysokości, z wyścieleniem, możliwością odwodzenia nóg, podparciem lędźwiowym, z wyścieleniem oraz równoległym adapterem skorupy siedziska.
- Dostawa i montaż Fotelika pneumatycznego rehabilitacyjnego do wstępnej pionizacji dzieci – przeznaczonego dla dzieci z mniejszymi deficytami w obrębie narządu ruchu, przeznaczony do bardziej aktywnych zadań. Umożliwia zmianę pozycji i wysokości w zależności od potrzeb.
Wykonawca ujmie w swojej ofercie wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją zadania wraz kosztem transportu przedmiotu zamówienia do placówki Zamawiającego przy ul. Jana III Sobieskiego 97A, Luboń, jego montażem i wdrożeniem pracowników do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Kod CPV: 33193000-9
Pełna nazwa: Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
- Opis wymagań
- Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
- Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
- TERMIN REALIZACJI USŁUGI: Termin realizacji zamówienia upływa w dniu 30.08.2018r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERTY
Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta może być przesłana:
– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : Administracja@emedea.pl
– za pośrednictwem poczty na adres : Ośrodek RehabilitacyjnoEdukacyjno Wychowawczy EMEDEA Sp. z o.o. ul. Bosa 15, 60-125 Poznań z adnotacją na kopercie „Zapytanie ofertowe” lub
– dostarczona osobiście do sekretariatu Zamawiającego pok. Nr 1 : Ośrodek RehabilitacyjnoEdukacyjno Wychowawczy EMEDEA Sp. z o.o. ul. Bosa 15, 60-125 Poznań
VII. Termin wniesienia ofert upływa w dniu:10 sierpnia 2018 rokudo godz. 15.00
VIII. Termin związania ofertą: 20 dni od upływu terminu składania ofert.
- Warunki formalne oferty
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
– Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie techniczne do wykonania zlecenia
– Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Oferta powinna składać się z:
– podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
Podpisanie załączników, oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści. Jednocześnie niedostarczenie lub niepodpisanie któregoś z załączników skutkuje odrzuceniem oferty. Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do ofert o ile wynika z innych załączonych dokumentów.
- WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wyklucza się Oferentów powiązanych kapitałowo lub osobowo z firmą Ośrodek RehabilitacyjnoEdukacyjno Wychowawczy EMEDEA Sp. z o.o.. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, e. pozostawaniu, przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub byłymi członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, f. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.
- KRYTERIA WYBORU: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się następującymi kryteriami:
Cena – 100% wagi (maksymalnie 100 punktów ) wg wzoru
P cena – (Cn/Cb)*100 gdzie:
Cn = cena netto najtańszej oferty (PLN)
Cb= cena netto badanej oferty (PLN)
Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w polskich złotych, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna zostać określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
XIII. OCENA I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
– Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodnym z niniejszym zapytaniem ofertowym.
– Oferta zostanie odrzucona, jeśli: · jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego; · jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; · jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach),
– Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu. – Żadne informacje dotyczące procesu oceny oraz wyboru ofert nie zostaną ujawnione Wykonawcom lub innym osobom, niezaangażowanym oficjalnie w proces oceny i wyboru oferty.
– Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
XIV. WYNIK POSTĘPOWANIA
– Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta zawierająca największą liczbę punktów.
– Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
– Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż te zaoferowane w złożonych ofertach.
– Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.
– Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert, których oferowana wartość wynagrodzenia przekracza wartość przyjętą w budżecie projektu.
- FORMA WYNAGRODZENIA ORAZ PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie zostaje uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy
- Termin płatności: · 50 % ceny w przeciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy kupna-sprzedaży i otrzymania faktury przez Zamawiającego, · 50 % ceny w przeciągu 3 dni od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i otrzymania faktury przez Zamawiającego.
XVI. ZMIANA UMOWY
Zamawiający i Wykonawca mogą ustalić inne warunki płatności niż określone w Rozdziale XI pkt 2, za obopólną zgodą, i zamieścić te warunki w umowie kupna-sprzedaży.
XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty lub unieważnienia Postępowania w przypadku gdy:
- a) Nie wpłynie żadna ważna oferta od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
- b) Cena najkorzystniejszej przekroczy wartość, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
- c) Postpowanie jest obarczone wadą, która jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia,
- d) Środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Wykonawca zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. W powyżej wskazanych przypadkach Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia.
W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
Załączniki do zapytania ofertowego DO POBRANIA:
-
załącznik nr 1 wzór odp na zapytanie
-
załącznik nr 2 oświadczenie
-
załącznik nr 3 oświadczenie o braku powiązań
WYNIK POSTĘPOWANIA
Poznań, dnia 11 sierpnia 2018 r.
Numer i nazwa Poddziałania: 8.1.1. Edukacja przedszkolna
Tytuł projektu: Nowe Miejsca przedszkolne dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie oraz dzieci z autyzmem w filii OREW EMEDEA w Luboniu
Numer projektu: RPWP .08.01.01-30-0152/17-00
Numer sprawy: 1/08/2018/UE
WYNIK ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wykonawcy w postępowaniu na:
- Dostawę i montaż Pionizatora elektrycznego
- Dostawę i montaż Dynamicznego chodzika rehabilitacyjnego (Kid Walk)
- Dostawę i montaż fotelika-siedziska rehabilitacyjnego do wstępnej pionizacji-
- Dostawę montaż Fotelika pneumatycznego rehabilitacyjnego.
.
DANE ZAMAWIAJĄCEGO: Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy EMEDEA Sp. z o.o. (OREW EMEDEA) NIP 779-240-18-75
Odbiorca : Niepubliczne Przedszkole Specjalistyczne EMEDEA Intuicja Filia w Luboniu, ul. Jana III Sobieskiego 97A, Luboń
Za najkorzystniejszą w/w postępowaniu uznana została oferta firmy Otto Bock Polska Sp. z o.o. ul. Koralowa 3, 61-029 Poznań, NIP: 972-08-16-993, która spełnia warunki zawarte w zapytaniu ofertowym i otrzymała największą łączną ilość punktów w zakresie wskazanych kryteriów oceny ofert, z ceną:
– Pionizator elektryczny – 8000,00 zł (osiem tysięcy 00/100);
– Fotelik-siedzisko rehabilitacyjne – 13.825,02 zł (trzynaście tysięcy osiemset dwadzieścia pięć 02/100);
– Fotelik pneumatyczny rehabilitacyjny – 8.725,14 zł (osiem tysięcy siedemset dwadzieścia pięć 14/100);
– Dynamiczny chodzik rehabilitacyjny (Kid Walk) – 14014,00 zł (czternaście tysięcy 14 złotych 00/100)
RAZEM: 44 564,16 złotych (czterdzieści cztery tysiące pięćset sześćdziesiąt cztery złotych 16/100)
Dziękujemy za złożenie ofert.